ARLOS BLOGG

ARLOS BLOGG

tisdag 14 januari 2014

Vad är det som händer?

Uj, snart kommer vargavintern med blötsnö och stormvindar, tänkte matten förutseende när september blev oktober. Så då fick jag värsta vinterrocken så jag inte skulle bli blöt och ämlig. Sen blev det bara varmt och grönt ända tills nu...

...så då plockade hon fram min rock som jag aldrig behövt använda och satte på mig den. Jo, hejsan!

Loke måste vara den största polaren på jorden, tänkte jag imponerad varje gång han plattade till mig....

...tills plötsligt jag kunde dänga honom i backen utan att anstränga mig. Tjong!

Det där världsberömda gigantiska klippblocket...

...som jag ålade omkring på med stort besvär...

...får jag ju knappt plats med fötterna på nuförtiden.
Vad är det som händer?

7 kommentarer:

  1. Det verkar ha hänt en hel del. Så mycket du har vuxit. Synd på den fina rocken bara.

    SvaraRadera
  2. Annica,Älsan o BollnäsTrollet15 januari 2014 kl. 06:41

    jisses jag har skrattat så tårarna sprutar :)))) blir så glad av bilder och text :))))

    SvaraRadera
  3. Finns inget bättre sätt att börja dagen än att titta in hos er!

    SvaraRadera
  4. Jo du! Välkommen upp! Kramis!

    SvaraRadera
  5. Men Arlo då! Du är så söt <3 <3 <3! Och pampig numera!

    SvaraRadera
  6. Arlo din bjässe! Stor som ett hus och klok som en bok!! Hälsa matten och tacka för ännu en fantastisk bildserie :)

    SvaraRadera
  7. Antingen är det du som växer, eller så är det världen som krymper. Helt säker kan man ju inte vara.
    Möjligen har dom fel dom där som säger att universum expanderar, det kanske i stället krymper?
    Äsch, huvudsaken är väl i alla fall att du och Loke är mer jämspelta nu! :D
    Kasper

    SvaraRadera