ARLOS BLOGG

ARLOS BLOGG

lördag 12 april 2014

Semesterdagar.

Jaha, där ligger Arlo i mossan till ingen nytta, konstaterar ni nu förvånat. Ska han inte dansa eller köra rally eller nåt?

Nä, för jag har semester ett tag. Fast jag var på rally igår kväll, men annars tänker jag mest chilla några dar.

Som idag, när jag rusade bakom tallebuskar...

...och björkebuskar...

...och klättrade omkring med bästa lill-matten som dök upp som gubben-i-lådan och jordens överraskning häromdan!

Idag tänkte dom ut en lek där jag skulle springa som en raket mellan dom över fälten....

Så då gjorde jag det.

Jag är världsbäst på att sprinta!

Efter rusningen svalkade jag mig...

...och var huxflux redo för mer löpning.

Så då körde vi repris.

Från den ena till den andra, från den andra till den ena. Så det skvätte om mig.

Mitt livs skojigaste semester.

Skrubba, skrubba, klia, klia.

Och full fräs igen.

Sen skulle vi leka höjdhopp, då kraschade jag.

Men som lindansör var jag suverän.

Så ini baljans knasigt skoj har jag på mina dans- och rallyfria dagar. Men nästan alla våra kompisar har antingen dansat eller rallyat idag och skördat fantastiska framgångar! Vi beundrar er alla enormt och i morgon fortsätter anspänningen, för ännu fler ska tävla då....


...jag blir så ini norden nervös innan jag får veta hur det har gått så jag blir alldeles knäpp! Måtte det bli i morgon snart!

6 kommentarer:

  1. Jistanes Arlo, du skulle se Kaspers ögon när han stirrade upp på mig! När han hörde dig rusa omkring och pipa som besatt!!!
    Att redan stora runda ögon kunde bli SÅ stora och runda av ren och skär förundran, det anade jag inte!!

    (Du ÄR en härlig knäppskalle!)
    Kaspermatten

    SvaraRadera
  2. Du är allt bra snygg Arlo. Ser ut som du haft en najs semester :)

    SvaraRadera
  3. Och så söta lille Alf som sitter som en staty :)
    PUSS till er båda, knäppisen och finekissen!

    SvaraRadera
  4. Masse energi i dag. Full fart hele tiden!

    SvaraRadera
  5. Vilken skön semester! Speciellt när lillmatten dök upp! Nu är det imorgon så nu vet du nog hur det gick... Kramis!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig överraskning när lillmatten kom till dig. Hildahussen kommer till oss på fredag. Det blir kul, särskilt för Hilda.

    SvaraRadera