ARLOS BLOGG

ARLOS BLOGG

fredag 18 april 2014

Pimpad X 2.



Värsta längsta fredagen. Ja, åtminstone förmiddagen.

Här satt jag medan matten krafsade omkring i håret på mig.

Efter hundra timmar dög jag.
Efter den pärsen vände jag mig till dom högre makterna och bad om ett mirakel...

...som skulle dekorera dagen med guldkant.

Tadaaaaaaaa!!!!

En pimpad tunna minsann!



Då sa hussen att han pimpat den som en tiomånaderspresent till mig. Värsta bästa hussen. Den trumman ska jag dansa massor med och på.



Så då blev jag humörhöjd och gick en promenad.

Förresten...

..har jag nånsin visat er mina hemliga gömställen med skatter?

Här är ett...

...och här är ett annat. Dom enkronorna gömde jag i höstas. För den som spar han har. Ibland kollar jag att inget stulit dom, men dom ligger still.

Sen åkte jag på rally i Kungsör och sen åkte jag hem och njöt av kvällssolen.






Ja, vaddådå?

Har jag förresten berättat om att jag går rallykurs på datorn? 


Här är en av mina läxor. Bäst att göra dom, för nu när jag är TIO månader ska jag snart tävla på alldeles riktigt bland dom stora tjejerna och killarna! (Vet ni varför jag krånglar förskräckligt vid sista skylten? Jo, för att bakom målskylten ligger kycklinghjärtan och lockar på mig så jag fick så ini baljan bråttom dit så jag lyssnade inte på matten alls)

8 kommentarer:

  1. Nu är du ju som tjusigaste vilken dag som helst alltså..... Men om matten blir nöjd av fixande så är det väl kanske lika bra att låta henne hållas? När hon skaffat dig eget bord och allt tänker jag :)
    Verkar ju som om resten av dagen gick mer i din anda också!
    Att du bryr dig om kycklinghjärtan är HELT klart inget som läggs dig till lags hos fyrbenta här......
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Den där tunnan är dig klart värdig. :) Snygg, tillsammans kommer ni att göra succé.
    Undrar hur tvåbeningar tänker - förvänta sig att man ska ignorera lockropen från kycklinghjärtan!!?? (Du lyckades i alla fall bättre än jag skulle ha gjort. Tror jag. )
    Kasper

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha en hund som har skattgömmor!! (Det där var vår matte som sa det)

    Värsta fina trumman blev det. Är mkt imponerad av hussens jobb - och ditt också förstås, Arlo.
    Idag (eller det blir nog imorrn förresten) ska vi få bli krafsade i håret. Vi tycker det är jättemysigt, vi. (Spirou o Pingu) Vi ligger och blundar... och hoppas att vår matte krafsar rätt. :)

    Gillar rumpbilden jättemycket. Och så skrattade vår matte åt ditt "Ja, vaddådå?" :D

    SvaraRadera
  4. Grattis på 10-månadersdagen, Arlo! Vi fick inte filmen att funka så vi gör ett nytt försök senare. Men värst va fin trumma du fick i present!

    Glad Påsk önskar
    BELLA med Matte

    SvaraRadera
  5. Så fin du ble med ny sveis! Tipper du koser deg nå som det er påske og har fått ny tønne og trene med!

    SvaraRadera
  6. Det är till att ha ett eget trimbord, inte illa. Matten borstar mig var och varannan dag för min päls är lite besvärlig med en massa trassel, men inte har hon skaffat något trimbord inte. Jag står på golvet och matten hänger över mig dubbelvikt och sen klagar hon på att hon får ont i ryggen. Men det är väl inte så konstigt. Glad Påsk!

    SvaraRadera
  7. En sån fantastiskt stilig humörhöjande trumma du fick då! GRATTIS på 10-månadersdagen! Din matte har ju blivit riktigt haj på att klippa snyggfrisyrer! Det underlättar säkert att vara välfriserad när man ska tävla i rally. Matten kanske får lägga slutgodiset lite läääängre från sista skylten... Kramis!

    SvaraRadera
  8. Men din husse måste vara tunnmålarproffs - så snyggt! Vilnen superpresent, den kommer säkert att imponera på domarna! Kul att få se rallyn!

    SvaraRadera