ARLOS BLOGG

ARLOS BLOGG

tisdag 19 december 2017

Dagen efter.

Åh nej....vad hände igår? 

Varför vaknar jag så här? Och mår ini norden pyton...huvet dunkar och det är sandpapper i käften.

Jag måste upp härifrån innan jag förfryser mig inifrån och ut.

Åhajajajaj....jag har nåt vagt minne av att jag firade min fyraåetthalvtårsdag....

...på nåt nytt och vuxet sätt. Skoj värre, men...

...var det värt det?

Hehehehe....gick ni påt? 

Närå, jag är pigg som en papegoja, färdig för nya påhitt.

Hitta på nåt då!, kräver ni högljutt.
Håll era hästar, säger jag då till er på skarpen. Jag måste tänka.

Jo!
Fotboll är aldrig fel.
Så får det bli.

Här ligger en präktig fotboll och bara väntar på en match.

Lagom pumpad för ett bra grepp.

Och så är spelet i gång!

Straff, iceing och forehand...

...och hörna...

...love och grönt  kort...

...allt kan hända under en rafflande omgång.

Kolla! Offside!

Och så blev det målfoto!

Jädrar i min lilla låda! Nu är jag helt slutkörd.

Skulle ge vad som helst för nåt att dricka...

...helst on the rocks. Hehehehehe.
 
Äh! Skoja bara!
Allt var bara båg
från början till slut.
Bortsett från att jag är fyraåetthalvt nu.
Stor, cool och snygg grabb.
Eller hur?

2 kommentarer:

  1. Ojdå! Tänk att du fortfarande är så ung så du firar halvår! Det var en alldeles fantastisk uppvisning i snörull och fotbollstugg! Skönt att ha en stor egen snöplan att rejsa på... Kramis!

    SvaraRadera