ARLOS BLOGG

ARLOS BLOGG

tisdag 30 december 2014

Sen sist.

Undrar just vad Arlo roat sig med sen jul, sitter ni och funderar nu.

Härjat runt med resterna av tomteluvan exempelvis, förklarar jag då.



Joggat en del.








Kylt underredet.

Kastat ut julen.

Vinkat av lill-matten och Nova på perrongen.

Fast innan dess körde jag rally med gänget...

...medan lill-matten blev ini baljan poppis hos andra.

Efter rallyn ställde matten pallen på planen. Så då rusade jag dit och la mig....fast det var fel.
För så här var det tänkt att jag skulle fnurra runt.

Sen vann vi högsta vinsten, för jag hann fnatta med pingelbollen några minuter innan det var dags att åka hem.  Det kan man inte göra när andra hundar är där.

Idag lekte jag bergslejon.
Kände ni igen mig fast jag hade kamouflerat mig?
Superbt väder var det idag, så vi knatade i nästan tre mystimmar...
...så då jag måste faktiskt käka lite snö för allt vatten var is.
Sen skrämde vi två älgar så dom bajsade på sig.
Jo, just det. Vi har vunnit värsta tjockaste boken om tunnelrejs, så det var ju passande och bra.

2 kommentarer:

  1. Ønsker dere alle et riktig aktivt og godt år i 2015! Det er en glede og inspirasjon og følge deg Arlo!

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen snygg som bergslejon, Arlo!

    Önskar dig och din matte ett riktigt bra 2015
    BELLA med matte

    SvaraRadera